FAQ
Et produkt jeg ønsker er utsolgt
Hvis vi er utsolgt for en størrelse du trenger, kan du registrere deg for å være den første som får beskjed når den er på lager igjen.
Slik gjør du dette:
- Gå til det utsolgte produktet
- Velg den størrelsen du ønsker som ikke er på lager
- Klikk på 'Varsle meg når den er tilbake'
- Skriv inn e-postadressen din og bekreft
Hvor lang er leveringstiden?
Vi har en leveringstid på 2-5 virkedager med Bring eller Helthjem 🚚
Hvis du bestiller før kl. 15.00, sender vi pakken din samme dag.
Hvordan returnerer jeg?
Hos Skagen Clothing har du 14 dagers returrett.
-Du må gi oss beskjed innen 14 dager om at du ønsker å angre kjøpet. Meldingen skal gis via e-post til: support@skagenclothing.no
I meldingen må du tydelig informere oss om at du ønsker å benytte deg av angreretten.
-Du kan ikke angre ved bare å nekte å ta imot varene uten å gi oss tydelig beskjed om dette.
-Du må returnere bestillingen din til oss uten unødig forsinkelse og senest 14 dager etter kjøpet hvis du ønsker å avbestille -Du må bære de direkte kostnadene forbundet med returforsendelsen av varene. Du er ansvarlig for varene fra leveringstidspunktet.
-Kostnadene forbundet med en retur er for kjøpers egen regning. Skagen Clothing anbefaler å sende varene tilbake med track and trace slik at de kan spores frem til de er levert.
Varen du returnerer må være i samme stand som da du mottok den. Dette betyr at varen fortsatt må være i originalemballasjen og merket. Hvis dette ikke overholdes, forbeholder vi oss retten til å trekke 50 kr fra ordren per vare som ikke oppfyller kravene ovenfor.
(VIKTIG) For at vi skal kunne holde styr på det, må du inkludere ditt 4-sifrede ordrenummer på en lapp som du legger i pakken med produktene.
Vi anbefaler at du returnerer bestillingen med Bring eller Helthjem.
Varen skal sendes til:
Skagen Clothing ApS
Postboks 19,
4855 Froland
Norge
support@skagenclothing.no
‼️VIGTIGT‼️ KUN denne adressen - Hvis pakken sendes til en pakkeshop, kan returen din ikke behandles, og du vil ikke motta pengene dine.
*Det sendes ingen bekreftelse når vi mottar en returpakke. Bekreftelsen sendes først når pakken og bestillingen er behandlet.
Standard avbestillingsskjema
(Dette skjemaet skal bare fylles ut og returneres hvis angreretten utøves).
Til:
Skagen Clothing ApS
Postboks 19,
4855 Froland
Norge
support@skagenclothing.no
Standard avbestillingsskjema
(Dette skjemaet fylles kun ut og returneres dersom angreretten benyttes).
Til:
Skagen Clothing ApS
Postboks 19
4855 Froland, Norge
support@skagenclothing.no
Jeg informerer herved om at jeg ønsker å benytte meg av angreretten i forbindelse med min kjøpsavtale for følgende varer/tjenester:
Bestilt den:________________________
Mottatt den: _______________
Forbrukerens
navn:______________________
Forbrukerens
adresse: _______________________
Forbrukerens
underskrift:_________________
Dato: _________________
( bare hvis skjemainnholdet meddeles på papir)
Hvordan bytter jeg en vare?
For å gjøre et bytte må du bestille riktig størrelse via nettsiden. Da er det bare å sende bestillingen tilbake til oss som vanlig. – Guiden er rett ovenfor.
Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse?
Har du sjekket søppelpostmappen din? Hvis ordrebekreftelsen ikke finnes der heller, kan det skyldes at bestillingen din ikke har gått igjennom. Kontakt oss, slik at vi kan bekrefte det.
Sporingsnummeret mitt funker ikke?
Sporingsnummeret aktiveres ikke før budet vårt har pakken i sin besittelse. Vent derfor én dag før sporingsnummeret aktiveres.
Hvis det ikke har skjedd noe med sporingsnummeret ditt på flere dager, ber vi deg kontakte vår kundeservice.
Jeg er usikker på hvilken størrelse jeg bør velge?
Ønsker du veiledning angående passende størrelse? Vi ber deg vennligst sende oss en e-post med informasjon om din høyde og kroppsvekt, og vi vil gjerne gi deg nødvendig hjelp.